Stage 13

1 september 2022 - Montilla, Spanje

Zogenaamd weer een vlakke etappe. Vertrek vanuit het hotel, samen met Ronald. We zaten vannacht in Ronda. Zag er fantastisch mooi uit (vanuit de auto), maar niets van gezien. Fijn dat het hotel foto's aan de muur hangen. Moet zeker nog eens terug.

Ik ging zo langzaam dat ik zei dat hij maar met de mannen mee moest rijden wanneer ze ons inhaalden. Toen dat gebeurde een stukje met ze mee gereden. Hoe lekker het ook is om 6 man voor je te helpen, had ik niet moeten doen. Heb me volledig opgeblazen. Moest ze uiteindelijk laten gaan. En was pas om 2 uur bij de lunch. Tegen die tijd waren de eersten al bij de finish, dus kreeg een liftje. Anders moet iedereen zo lang wachten.

Het stuk wat ik gereden heb: olijfboom, olijfboom. Kilometers achter elkaar olijfbomen. Kan die dingen niet meer zien 🤣

20220901_09162820220901_110449

Ober strak in het pak bij het diner. We kregen een keuze menu. Waar het heel luxe oogde aan het begin van het diner werd het langzaam aan minder. Een van de nagerechten was fruit vam de  dag. Verrassing: een banaan op een bordje. Niks geen opmaak. Lekker zelf pellen en opeten 🤣🤣🤣🤣

-----
A supposedly flat stage today. Started from the hotel together with Ronald. We were staying in the beautiful town of Ronda. Only saw it from the car. Good thing the hotel had pictures up the wall. I need to go back here.

I was super slow so told him to ride with the guys when they passed us. Did ride a bit with them, shouldn't have. How nice it is to have 6 men catching the wind for you. Really shouldn't have. Took up most of my energy. And I finally made it to lunch at 2pm. By then there were already people at the finish, so they gave me a lift. Otherwise everybody has to wait ages for me to finally show up.

The bit I did ride was endless rows of olive trees. The only thing you see mile after mile. I'm a bit sick of olive trees now 🤣

Dinner started off with a luxurious look and feel. Waiter in a nice suit, pouring the wine. Slowly the facade faded. By dessert it was gone. One of the desserts was fruit of the day: an unpealed banana on a plate. Nothing on the side, like maybe some whipped cream. Just a banana 🤣🤣🤣